- Πώς προστατεύω τον ιδρυματικό μου λογαριασμό;
- Πώς μπορώ να στέλνω ευαίσθητες πληροφορίες;
- Πώς μπορώ να δουλεύω εξ αποστάσεως όπως όταν βρίσκομαι στο γραφείο;
- Ποιές υπηρεσίες διαχείρισης Η/Υ μου προσφέρονται;
- Ποιες προηγμένες ψηφιακές υπογραφές μου παρέχει το ΑΠΘ και πώς τις χρησιμοποιώ;
- Με ποιον τρόπο μπορώ να διακινώ ηλεκτρονικά τα αιτήματά μου για διεκπεραίωση από τις κεντρικές υπηρεσίες του ΑΠΘ;
Αυτές και άλλες ερωτήσεις θα απαντήσουμε σε μία εκπαιδευτική παρουσίαση διάρκειας 2 ωρών.
Μπορείτε να επιλέξετε μία από τις παρακάτω προγραμματισμένες παρουσιάσεις μέσω Zoom ή δια ζώσης για να λάβετε μέρος σε πρόγραμμα εκπαίδευσης που στόχο έχει να εξοικειώσει το προσωπικό του ΑΠΘ με την ασφαλή χρήση του ιδρυματικού λογαριασμού και ψηφιακές υπηρεσίες του ΑΠΘ με επίκεντρο την ασφάλεια.
- Τρίτη 3/12, 09:00 -11:00, Συνεδρία Zoom.
- Πέμπτη 5/12, 11:00 – 13:00, Συνεδρία Zoom.
- Τετάρτη 11/12, 12:00 – 14:00, δια ζώσης στο αμφιθέατρο που βρίσκεται στο ισόγειο της Κεντρικής Βιβλιοθήκης ΑΠΘ και ταυτόχρονη Συνεδρία Zoom.
- Παρασκευή 13/12, 13:00 – 15:00, Συνεδρία Zoom.
Ο σύνδεσμος των συνεδριών συμμετοχής μέσω Zoom είναι: https://authgr.zoom.us/j/98253393361?pwd=AM2S6I1udGrXyGZahOMOb9zFo6fPcm.1
Δεν απαιτείται δήλωση συμμετοχής.
Σας περιμένουμε!