Οι παρακάτω οδηγίες αφορούν τη διαχείριση αιτήματος μέλους της Μονάδας που παραλήφθηκε μέσω του συστήματος του Πάπυρου από τη Γραμματεία της Μονάδας.
Εμφάνιση αιτήματος στα εισερχόμενα έγγραφα της γραμματείας της μονάδας #
Το αίτημα του μέλους της Μονάδας μας εμφανίζεται στα εισερχόμενα του περιβάλλοντος των μελών της Γραμματείας της Μονάδας.
Πρωτοκόλληση αιτήματος #
Ο αρμόδιος πραγματοποιεί πρωτοκόλληση του αιτήματος βάσει της διαδικασίας η οποία περιγράφηκε στον αντίστοιχο οδηγό πρωτοκόλλησης εισερχόμενων εγγράφων.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, συμπληρώνονται αυτόματα ο Αποστολέας, το θέμα και η κατηγορία του εγγράφου.
Μετά την πρωτοκόλληση, το αίτημα χρεώνεται (όπου αυτό εφαρμόζεται) βάσει της επιλογής στο πεδίο «Χρέωση».