Διεύρυνση ωραρίου εξυπηρέτησης χρηστών κατά τη διάρκεια των εξετάσεων

Η εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ κατά τη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου 17/6-17/7/2020 θα λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο, με σκοπό την τεχνική υποστήριξη διδασκόντων και φοιτητών σε ερωτήματα που μπορεί να προκύψουν ως προς την χρήση εφαρμογών τηλεδιασκέψεων (Zoom, Skype for Business, Google Meet) και ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΚΗΔ που θα αξιοποιηθούν στις εξ αποστάσεως εξετάσεις.

Συγκεκριμένα, τις εργάσιμες ημέρες και τα σαββατοκύριακα θα παρέχεται υποστήριξη μέχρι τις 21:00 (τα σαββατοκύριακα θα ξεκινά από τις 10:00).

Υπενθυμίζουμε ότι η εξυπηρέτηση χρηστών παρέχεται εξ αποστάσεως με τους παρακάτω τρόπους:

Παρακαλούμε να συμβουλεύεστε και την ιστοσελίδα του ΚΗΔ https://it.auth.gr όπου δημοσιεύονται όλοι οι οδηγοί χρήσης των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και συχνές ερωτήσεις σε προβλήματα. Το περιεχόμενο ενημερώνεται συνεχώς.

Περισσότερες ανακοινώσεις

Μετάβαση στο περιεχόμενο