Η εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ κατά τη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου 17/6-17/7/2020 θα λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο, με σκοπό την τεχνική υποστήριξη διδασκόντων και φοιτητών σε ερωτήματα που μπορεί να προκύψουν ως προς την χρήση εφαρμογών τηλεδιασκέψεων (Zoom, Skype for Business, Google Meet) και ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΚΗΔ που θα αξιοποιηθούν στις εξ αποστάσεως εξετάσεις.
Συγκεκριμένα, τις εργάσιμες ημέρες και τα σαββατοκύριακα θα παρέχεται υποστήριξη μέχρι τις 21:00 (τα σαββατοκύριακα θα ξεκινά από τις 10:00).
Υπενθυμίζουμε ότι η εξυπηρέτηση χρηστών παρέχεται εξ αποστάσεως με τους παρακάτω τρόπους:
- τηλεφωνικά στον αριθμό 2310 99 9000 και στον αριθμό 2310 99 2000
- με email στη διεύθυνση support@auth.gr και στη διεύθυνση digital-learning@auth.gr
- με Live Chat από την ιστοσελίδα του ΚΗΔ https://it.auth.gr
- μέσω της σελίδας του ΚΗΔ στο Facebook https://www.facebook.com/itauth
Παρακαλούμε να συμβουλεύεστε και την ιστοσελίδα του ΚΗΔ https://it.auth.gr όπου δημοσιεύονται όλοι οι οδηγοί χρήσης των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και συχνές ερωτήσεις σε προβλήματα. Το περιεχόμενο ενημερώνεται συνεχώς.