Έναρξη προβλήματος: | 30-10-2024 14:05 |
Λήξη προβλήματος: | 23-11-2024 14:32 |
Κατάσταση δελτίου: | Κλειστό |
Τύπος δελτίου: | Βλάβη |
Καταγράφων τεχνικός ΚΗΔ: | Κωνσταντινος Γκοτσης |
Χρόνος αποκατάστασης: | 24 ημέρες,27 λεπτά |
Αποκατάσταση από: | ΟΤΕ |
Τρέχουσα σοβαρότητα: | Κύριο σύστημα παραγωγής εκτός λειτουργίας που επηρεάζει μεγάλη ομάδα χρηστών |
31-10-2024 15:58 - Αρχική περιγραφή δελτίου
Λόγω τεχνικού προβλήματος του ΟΤΕ, δεν μπορούν να γίνουν κλήσεις προς το PSTN από τα διεπιλογικά νούμερα του ΑΠΘ 231099801x και 231099802x. Δεν γνωρίζουμε εάν επηρεάζεται και άλλο κομμάτι του αριθμοδοτικού μας φάσματος. Το πρόβλημα έχει τεθεί και διερευνάται από τον ΟΤΕ.
13-11-2024 12:48 - Ενημέρωση δελτίου
Γίνονται συνεχείς οχλήσεις στον ΟΤΕ για τη λύση του προβλήματος. Το θέμα έχει φτάσει στα υψηλότερα επίπεδα εντός ΟΤΕ και περιμένουμε να γίνουν οι κατάλληλες τεχνικές ενέργειες.
18-11-2024 16:51 - Ενημέρωση δελτίου
Πιθανόν λόγω τεχνικών ενεργειών του ΟΤΕ, το πρόβλημα έχει επεκταθεί σε όλες τις συνδέσεις του φάσματος 2310998xxx. Έχει ενημερωθεί ο ΟΤΕ και παρακολουθούμε το πρόβλημα.
18-11-2024 16:54 - Ενημέρωση δελτίου
19-11-2024 09:16 - Ενημέρωση δελτίου
Από εχθές 18/11/24 στις 20:35, φαίνεται να έχει αποκατασταθεί η κανονική λειτουργία όλου του αριθμοδοτικού φάσματος. Το δελτίο παραμένει ανοικτό για παρακολούθηση.
09-12-2024 10:30 - Κλείσιμο δελτίου
Το πρόβλημα λύθηκε και οφειλόταν σε συστημικό ζήτημα του ΟΤΕ που επέφερε τεχνική δυσλειτουργία στις υπηρεσίες μας. Το δελτίο κλείνει.
Επεξήγηση σοβαρότητας:
Πρόβλημα που επηρεάζει μεγάλη ομάδα χρηστών (πχ ένα σύνολο από κτίρια) που αφορά τη σύνδεσή τους με το υπόλοιπο δίκτυο του ΑΠΘ και το Internet ή πρόβλημα (διακοπή) σε βασική ηλεκτρονική υπηρεσία. Αν η επίλυση εξαρτάται από το ΚΗΔ και το πρόβλημα παρουσιαστεί εντός των ωρών που υπάρχει παρακολούθηση των προσφερομένων υπηρεσιών (08:00-16:00), διατίθεται όλο το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό για την ταχύτερη αποκατάσταση του προβλήματος, ακόμα και εκτός ωραρίου.