Προγραμματισμένη διακοπή δικτύου και τηλεφωνίας στα κτίρια της Φιλοσοφικής Σχολής

Έναρξη προβλήματος: 30-04-2024 08:00
Λήξη προβλήματος: 30-04-2024 08:11
Κατάσταση δελτίου: Κλειστό
Τύπος δελτίου: Προγραμματισμένη Εργασία
Καταγράφων τεχνικός ΚΗΔ: Χαραλαμπος Καραλης
Χρόνος αποκατάστασης: 11 λεπτά
Αποκατάσταση από: ΚΗΔ - Τμήμα Δικτυακών Υποδομών
Τρέχουσα σοβαρότητα: Σοβαρό πρόβλημα σε δευτερεύον σύστημα παραγωγής που επηρεάζει μικρή ομάδα χρηστών

24-04-2024 08:14 - Αρχική περιγραφή δελτίου

Την Τρίτη 30/4 στο διάστημα 08:00-08:30, λόγω αναβάθμισης λειτουργικού σε μεταγωγείς κόμβων στα κτίρια της Φιλοσοφικής Σχολής,
θα σημειωθεί διακοπή δικτύου και τηλεφωνίας, διάρκειας 10 λεπτών περίπου, σε όλες τις πρίζες όλων των κτιρίων της Σχολής (πλην Αναγνωστηρίου Νέας Πτέρυγας Φιλοσοφικής).
Αναλυτικά θα σημειωθεί διακοπή στα εξής κτίρια:
* κτ. Παλαιάς Φιλοσοφικής (κτ. 01a, 01b)
* κτ. Νέας Φιλοσοφικής (κτ. 02)
* Νέα Πτέρυγα Φισολοφικής (Αίθουσες- Γραφεία) (κτ. 02a)
Επίσης θα σημειωθεί διακοπή των υπηρεσιών του ασύρματου δικτύου στους χώρους των κτιρίων.

Δεν θα υπάρξει διακοπή στο Αναγνωστήριο (κτ. 02b) της Νέας Πτέρυγας Φιλοσοφικής.

25-04-2024 15:39 - Ενημέρωση δελτίου

Πριν απο λίγα λεπτά, έγινε επανεκίννηση (λόγω διακοπής ρεύματος) του κόμβου που εξυπηρετεί τους παρακάτω ορόφους στο κτίριο Νέας Φιλοσοφικής:

*υπόγειο

*ισόγειο

*1ος όροφος

*2ος όροφος



Οι συγκεκριμένοι όροφοι δεν θα επηρεαστούν απο την προγραμματισμένη διακοπή της Τρίτης 30/4.

25-04-2024 16:01 - Ενημέρωση δελτίου

Ορθογραφική διόρθωση στο κείμενο ενημέρωσης δελτίου: *επανεκκίνηση

30-04-2024 08:30 - Κλείσιμο δελτίου

Η διαδικασία αναβάθμισης ολοκληρώθηκε.

'Ολες οι συνδέσεις έχουν επανέλθει.

Επεξήγηση σοβαρότητας:

Πρόβλημα που έχει ως αποτέλεσμα τη διακοπή της σύνδεσης περιορισμένου αριθμού χρηστών του δικτύου (πχ χρηστών ενός κτιρίου ή ορόφων ενός κτιρίου), ή πρόβλημα (διακοπή) σε δευτερεύουσα ηλεκτρονική υπηρεσία. Αν η επίλυση εξαρτάται από το ΚΗΔ, διατίθενται οι απαραίτητοι ανθρώπινοι πόροι εντός του ωραρίου 08:00-16:00 για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Μετάβαση στο περιεχόμενο