Πρόβλημα στην υπηρεσία DNS που επηρρεάζει υπηρεσίες του ΚΗΔ.

Έναρξη προβλήματος: 16-04-2024 17:00
Λήξη προβλήματος: 17-04-2024 15:05
Κατάσταση δελτίου: Κλειστό
Τύπος δελτίου: Βλάβη
Καταγράφων τεχνικός ΚΗΔ: Απόστολος Παπαγιαννάκης
Χρόνος αποκατάστασης: 22 ώρες, 5 λεπτά
Αποκατάσταση από: ΚΗΔ - Τμήμα Υπολογιστικών Υποδομών
Τρέχουσα σοβαρότητα: Κύριο σύστημα παραγωγής εκτός λειτουργίας που επηρεάζει μεγάλη ομάδα χρηστών

16-04-2024 18:42 - Αρχική περιγραφή δελτίου

Αναφέρεται αδυναμία πρόσβασης στην υπηρεσία https://authgr.zoom.us, από χρήστες που συνδέονται μέσα από το δίκτυο του ΑΠΘ. Το πρόβλημα έχει εντοπιστεί στην βασική υπηρεσία DNS. Οι τεχνικοί του ΚΗΔ εργάζονται για τη λύση του προβλήματος.

16-04-2024 19:32 - Ενημέρωση δελτίου

Το πρόβλημα της βασικής υπηρεσίας DNS έχει αντιμετωπιστεί με προσωρινά μέτρα. Η υπηρεσία zoom λειτουργεί ομαλά και πάλι, αλλά παραμένει υπό παρακολούθηση,

17-04-2024 14:13 - Ενημέρωση δελτίου



Το πρόβλημα στη βασική υπηρεσία DNS φαίνεται ότι μεγάλωσε σε έκταση και πλέον επηρρεάζει την πρόσβαση σε πλήθος δικτυακών υπηρεσιών εντός κι εκτός Ελλάδας. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και άλλα δίκτυα και πάροχοι εκτός ΑΠΘ. Εκτός από τη διερεύνηση που γίνεται εντός ΑΠΘ, το πρόβλημα έχει παραπεμφθεί αρμοδίως για διερεύνηση τουλάχιστον σε εθνικό επίπεδο.

17-04-2024 15:34 - Κλείσιμο δελτίου

Το πρόβλημα DNS έχει επιλυθεί. Η πρόσβαση στο δίκτυο και οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΑΠΘ λειτουργούν πάλι κανονικά.

Επεξήγηση σοβαρότητας:

Πρόβλημα που επηρεάζει μεγάλη ομάδα χρηστών (πχ ένα σύνολο από κτίρια) που αφορά τη σύνδεσή τους με το υπόλοιπο δίκτυο του ΑΠΘ και το Internet ή πρόβλημα (διακοπή) σε βασική ηλεκτρονική υπηρεσία. Αν η επίλυση εξαρτάται από το ΚΗΔ και το πρόβλημα παρουσιαστεί εντός των ωρών που υπάρχει παρακολούθηση των προσφερομένων υπηρεσιών (08:00-16:00), διατίθεται όλο το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό για την ταχύτερη αποκατάσταση του προβλήματος, ακόμα και εκτός ωραρίου.

Μετάβαση στο περιεχόμενο