- Δεν μπορώ να συνδεθώ στο VPN μέσω Tunnelblick
- Αν και έχω πάρει νέο πιστοποιητικό εξακολουθώ να μη συνδέομαι στο VPN μέσω Tunnelblick
- Έκανα αναβάθμιση λειτουργικού σε 10.9 Mavericks (ή και νεότερη) και δεν μπορώ να συνδεθώ στο Tunnelblick. Υπάρχει λύση;
- Πρόβλημα με την εγκατάσταση του Tunnelblick
- Πρόβλημα με την εγκατάσταση του Tunnelblick 2
- Δεν ξεκινάει το Tunnelblick
- Πρόβλημα στην εκτέλεση του AUTH-VPN.tblk
- Πρόβλημα στην εκτέλεση του AUTH-VPN.tblk 2
- Πρόβλημα σύνδεσης μετά την αναβάθμιση σε Big Sur
- Πρόβλημα στην φόρτωση επέκτασης συστήματος
Δεν μπορώ να συνδεθώ στο VPN μέσω Tunnelblick #
- Ελέγξτε την κατάσταση του πιστοποιητικού σας ακολουθώντας τη διαδρομή Keychain Access->Certificates και επιλέξτε το προσωπικό σας πιστοποιητικό.
- Εάν γράφει με κόκκινα γράμματα Expired τότε, το πιστοποιητικό σας έχει λήξει.
- Κάντε αίτηση για έκδοση νέου Πιστοποιητικού μέσω Safari. Αναλυτικές οδηγίες υπάρχουν εδώ.
Αν και έχω πάρει νέο πιστοποιητικό εξακολουθώ να μη συνδέομαι στο VPN μέσω Tunnelblick #
Πιθανόν χρειάζεται να εγκαταστήσετε το νέο πιστοποιητικό σας στο Τunnelblick.
- Αρχικά εξάγετε επιτυχώς τα αρχεία που περιλαμβάνουν το νέο σας πιστοποιητικό “Certificates.p12” (οδηγίες εξαγωγής υπάρχουν εδώ).
- Στην επιφάνεια εργασίας σας, ακολουθήστε την εξής διαδρομή : Τunnelblick-> Vpn Details-> Configuration-> Edit Configuration file(το γραναζάκι)-> Edit Open Vpn Configuration file.
- Πατήστε cmd + δεξί κλικ πάνω στον τίτλο του αρχείου και επιλέξτε το φάκελο Resources.Απο εκεί απομακρύνετε προηγούμενο πιστοποιητικό σας και αντικαταστήστε το με το επιθυμητό που έχετε εξάγει στην Eπιφάνεια εργασίας(desktop).

Προσοχή: Αν κατά την εξαγωγή των πιστοποιητικών δεν ορίσετε τον ίδιο κωδικό με εκείνον του προηγούμενου πιστοποιητικού, το Τunnelblick θα εξακολουθήσει να θυμάται το password της προηγούμενης εξαγωγής το οποίο πρέπει να διαγράψετε από το keychain!
Έκανα αναβάθμιση λειτουργικού σε 10.9 Mavericks (ή και νεότερη) και δεν μπορώ να συνδεθώ στο Tunnelblick. Υπάρχει λύση; #
- Κατεβάστε κι εγκαταστήστε την τελευταία δοκιμαστική έκδοση(Beta) του Tunnelblick.
- Εισάγετέ την στο Applications.
- Στην ερώτηση αν επιθυμείτε αντικατάσταση της ήδη υπάρχουσας έκδοσης με τη δοκιμαστική, επιλέξτε ΟΚ.
Πρόβλημα με την εγκατάσταση του Tunnelblick #
Ανάλογα με τον browser και τις ρυθμίσεις του μπορεί να εμφανιστεί το παρακάτω παράθυρο. Κάνουμε διπλό κλικ στο Tunnelblick.app

Πρόβλημα με την εγκατάσταση του Tunnelblick 2 #
Αν εμφανιστεί η παρακάτω εικόνα πατήστε Άνοιγμα.

Δεν ξεκινάει το Tunnelblick #
Σε περίπτωση που εμφανιστεί η παρακάτω εικόνα επιλέγουμε Υπάρχουν αρχεία παραμέτρων.

Πρόβλημα στην εκτέλεση του AUTH-VPN.tblk #
Ανοίγουμε ένα παράθυρο finder και κρατώντας πατημένο το Alt/option + GO/Μετάβαση, ακολουθούμε τη διαδρομή Library/Βιβλιοθήκη -> Application Support ->Tunnelblick -> Configurations. Αποθηκεύουμε εκεί τον φάκελο AUTH-VPN που δημιουργήσαμε και εκτελούμε το auth-vpn.ovpn.
Πρόβλημα στην εκτέλεση του AUTH-VPN.tblk 2 #
Σε περίπτωση εμφάνισης του παρακάτω παραθύρου

απαιτείται η επιβεβαίωση αξιοπιστίας της εφαρμογής. Ανοίγουμε τις Προτιμήσεις Συστήματος/System Preferences κι επιλέγουμε Ασφάλεια και απόρρητο /Security & Privacy.

Στη συνέχεια επιλέγουμε Επιτρέπω/Allow

Πρόβλημα σύνδεσης μετά την αναβάθμιση σε Big Sur #
Για να λειτουργήσει το Tunnelblick στην έκδοση Big Sur, θα χρειαστεί να εγκαταστήσουμε την τελευταία έκδοση του VPN client Tunnelblick από αυτόν το σύνδεσμο (stable έκδοση).
Στην συνέχεια, θα χρειαστεί να δώσουμε την παρακάτω εντολή στην γραμμή εντολών (terminal).
defaults write net.tunnelblick.tunnelblick bigSurCanLoadKexts -bool yes
Τέλος, δοκιμάστε να συνδεθείτε εκ νέου στο VPN.
Περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να βρείτε στην σελίδα υποστήριξης του Tunnelblick.
Πρόβλημα στην φόρτωση επέκτασης συστήματος #
Αν όταν εκτελούμε το Tunnelblick λαμβάνουμε το μήνυμα:

χρειάζεται να κάνουμε κλικ στο εικονίδιο του Tunnelblick και στη συνέχεια στο Λεπτομέρειες VPN.

Στο νέο παράθυρο που εμφανίζεται, επιλέγουμε το εικονίδιο Βοηθητικά/Utilities και κάνουμε κλικ στο Εγκαταστήστε τις επεκτάσεις του συστήματος για tun και tap.

Πληκτρολογούμε τον κωδικό της συσκευής μας, αν ζητηθεί, και πατάμε ΟΚ:

Κάνουμε επανεκκίνηση του μηχανήματος, αν ζητηθεί από το σύστημα και τέλος δοκιμάζουμε εκ νέου σύνδεση:

Σε περίπτωση που εμφανιστεί νέο πρόβλημα, ακολουθούμε τα βήματα 8 και 9.