Προσωπικό
Εισαγωγή σε υπηρεσίες
Επιδιώκουμε τη διαρκή απλοποίηση των διοικητικών διαδικασιών, υιοθετώντας μεθόδους Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Εκτός από τις βασικές υπηρεσίες που απολαμβάνουν και όλοι οι άλλοι χρήστες, μπορείτε να αξιοποιήσετε
- την εφαρμογή προσωπικού για ηλεκτρονικά αιτήματα αδειών και παρουσιολογίου
- την Πανεπιστημιακή Υπηρεσία Καταλόγου για αναζήτηση στοιχείων στο μητρώο προσώπων του πανεπιστημίου
- ειδικά για το προσωπικό Γραμματειών των Σχολών και Τμημάτων, το σύστημα Ηλεκτρονικής Γραμματείας για τη διαχείριση των εγγεγραμμένων φοιτητών, μαθημάτων και προγραμμάτων σπουδών
- τις λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για μαζική ενημέρωση των μελών του πανεπιστημίου
- την τηλεφωνική σύνδεση, κωδικό για υπεραστικές και διεθνείς κλήσεις και υπηρεσίες τηλεφωνητή
- τις διάφορες βάσεις δεδομένων και την υποστήριξη για την εξαγωγή στατιστικών στοιχείων
- την τεχνική υποστήριξη σε θέματα ανάπτυξης και φιλοξενίας ηλεκτρονικών εφαρμογών
Οι περισσότερες από αυτές τις υπηρεσίες απαιτούν τη χρήση του Ιδρυματικού Λογαριασμού που παραμένει ενεργός για όσο διάστημα διατηρείτε τη σχέση σας με το πανεπιστήμιο. Εξυπηρετούνται όλες οι κατηγορίες προσωπικού, μόνιμοι, αποσπασμένοι, συμβασιούχοι, προσωπικό εργολαβικών συμβάσεων. Προσωπικό που συνταξιοδοτείται από το πανεπιστήμιο διατηρεί πρόσβαση σε ορισμένες από αυτές τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Δείτε παρακάτω συχνά ερωτήματα που αφορούν στις υπηρεσίες που σας παρέχονται.