
- Call Appearances / Feature Buttons - πλήκτρα εμφάνισης κλήσεων. Δέκα πλήκτρα που χρησιμοποιούνται είτε για τη διαχείριση εισερχομένων και εξερχόμενων κλήσεων (Call Appearances) είτε για την προσπέλαση δυνατοτήτων, όπως Call Forward ή Send All Calls. Κάθε ένα από τα δέκα αυτά πλήκτρα έχει ένα κόκκινο λαμπάκι, το οποίο δείχνει την επιλεγμένη γραμμή και ένα πράσινο λαμπάκι, το οποίο δείχνει την κατάσταση της γραμμής ή της δυνατότητας.
- Conference button - πλήκτρο συνδιάσκεψης. Πλήκτρο δημιουργίας τηλεφωνικών συνδιασκέψεων. Ακολουθείτε τις αντίστοιχες οδηγίες των γενικών ψηφιακών λειτουργιών, πατώντας αντί για FLASH το Conference.
- Dial Pad (πληκτρολόγιο) - Το τυπικό πληκτρολόγιο των δώδεκα πλήκτρων για την επιλογή αριθμών και την προσπέλαση δυνατοτήτων. Τα γράμματα Q και Z έχουν τοποθετηθεί σε κατάλληλες θέσεις για τη χρησιμοποίηση του τηλεφωνικού καταλόγου.
- Display control buttons - πλήκτρα ελέγχου της οθόνης. Τέσσερα πλήκτρα με την επιγραφή Menu, Dir, <Prev, και Next> αντίστοιχα. Το πλήκτρο Menu χρησιμοποιείται για να αποκτήσει ο χρήστης πρόσβαση στο βασικό μενού της οθόνης. Το πλήκτρο Dir (Directory) επιτρέπει τη γρήγορη πρόσβαση στις εγγραφές του προσωπικού σας καταλόγου. Τα πλήκτρα <Prev και Next> σας βοηθούν να δείτε όλες τις δυνατές επιλογές στο μενού, να ψάξετε για μία εγγραφή στον προσωπικό σας κατάλογο και να δείτε τις εγγραφές στο CallLog.
- Drop button - πλήκτρο αποσύνδεσης από μία κλήση ή αφαίρεσης του συνδρομητή που είχε προστεθεί τελευταίος σε μία τηλεφωνική συνδιάσκεψη.
- Exit button - πλήκτρο εξόδου. Για να εγκαταλείψετε το μενού της οθόνης και να επιστρέψετε στη διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων.
- Hold button - πλήκτρο αναμονής.
- Message light - λαμπάκι μηνύματος. Ένα κόκκινο λαμπάκι που μένει συνεχώς αναμμένο όταν έχετε ένα νέο μήνυμα.
- Mute button (σίγαση) - πλήκτρο απενεργοποίησης του μικροφώνου έτσι ώστε ο συνομιλητής σας να μην μπορεί να σας ακούει.
- Redial button - πλήκτρο επανάκλησης τελευταίου αριθμού.
- Softkeys - τα τέσσερα πλήκτρα που βρίσκονται κάτω από την οθόνη και συμβολίζονται /\ αντιστοιχούν στις λέξεις που αναγράφονται στην οθόνη. Χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με τα πλήκτρα ελέγχου της οθόνης για να προσπελάσετε ή να δημιουργήσετε εγγραφές στον προσωπικό σας κατάλογο, για καταγραφή των τελευταίων εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων και προσπέλαση χαρακτηριστικών όπως επιλογή προσωπικού κουδουνισμού, εκτέλεση διαγνωστικού ελέγχου και ρύθμιση του speakerphone και της ώρας.
- Speaker button - για να ενεργοποιείτε και να απενεργοποιείτε το speakerphone.
- Transfer button - πλήκτρο μεταβίβασης κλήσης. Ακολουθείτε τις αντίστοιχες οδηγίες των γενικών ψηφιακών λειτουργιών, πατώντας αντί για FLASH το Tranfer.
- Volume control button - πλήκτρο ρύθμισης της έντασης του ενσωματωμένου speakerphone κατά τη διάρκεια μίας κλήσης ή της έντασης του κουδουνισμού όταν δεν χρησιμοποιείται το speakerphone.
Μπορείτε να χρησιμοποιείτε τα Softkeys σε συνδυασμό με τα πλήκτρα ελέγχου της οθόνης (Menu, Dir, <Prev, Next>) για να αποκτήσετε πρόσβαση στα παρακάτω χαρακτηριστικά:
- Ρύθμιση ρολογιού
- Ρύθμιση speakerphone
- Προσθήκη, τροποποίηση και διαγραφή μελών από τον προσωπικό κατάλογο
- Εμφάνιση ενός μέλους του καταλόγου και κλήση του αριθμού που εμφανίζεται εκείνη τη στιγμή στην οθόνη
- Χρησιμοποίηση του CallLog αρχείου για εμφάνιση των δέκα τελευταίων εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων
- Αυτοέλεγχος της συσκευής
- Επιλογή της αντίθεσης στην οθόνη
- Επιλογή προσωπικού κουδουνισμού
- Επιλογή του ρυθμού εμφάνισης μηνυμάτων στην οθόνη
-
Προσθήκη τόνων επιβεβαίωσης ή λάθους στα μηνύματα της οθόνης
Χρήση Softkeys
Πατώντας MENU η βασική οθόνη που βλέπετε είναι η εξής:
|
Προσέξτε ότι η πρώτη γραμμή του μενού είναι γραμμένη με κεφαλαία γράμματα, έτσι ώστε να ξέρετε το χαρακτηριστικό που χρησιμοποιείτε εκείνη τη στιγμή. Η δεύτερη γραμμή σας δείχνει τις δυνατές επιλογές που έχετε. Για να επιλέξετε τη δυνατότητα που θέλετε πατήστε το βελάκι που βρίσκεται ακριβώς από κάτω.
Για παράδειγμα χρησιμοποιώντας το παραπάνω μενού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον προσωπικό σας κατάλογο πατώντας το βελάκι ακριβώς κάτω από το Directory. Για να μεταφερθείτε στο αρχείο CallLog πατήστε το βελάκι κάτω από το CallLog. Για να δείτε πρόσθετες επιλογές πατήστε το βελάκι κάτω από το Option.
Σημείωση: Αν πατήσετε το πλήκτρο Menu όσο το βασικό μενού εμφανίζεται στην οθόνη, θα εγκαταλείψετε τη λειτουργία softkeys.
Αν είστε σε οποιαδήποτε άλλη οθόνη, πατώντας Menu θα εγκαταλείψετε την ενέργεια που εκτελείτε και θα επιστρέψετε στο βασικό μενού.
Υπάρχουν επίσης οθόνες με πληροφορίες που εμφανίζονται για λίγα μόνο δευτερόλεπτα. Δε χρειάζεται να αντιδράσετε σε αυτά τα μηνύματα (αν πατήσετε κάποιο softkey, ενώ κάποιο από αυτά τα μηνύματα είναι στην οθόνη, η οθόνη προχωράει στο επόμενο μήνυμα).
Πατήστε Exit οποιαδήποτε στιγμή θέλετε να τερματίσετε τη λειτουργία των softkey και να επιστρέψετε στην κανονική διαχείριση των κλήσεων.
Χρήση των πλήκτρων NEXT, PREV και DIR
Αν υπάρχει το σύμβολο > στο πάνω δεξί μέρος της οθόνης, μπορείτε πατώντας το πλήκτρο Next> να δείτε την επόμενη ομάδα επιλογών. Αν υπάρχει το σύμβολο < στο πάνω αριστερό μέρος της οθόνης μπορείτε πατώντας το πλήκτρο <Prev να μετακινηθείτε πίσω κατά ένα επίπεδο.
Πατήστε το πλήκτρο Dir για να χρησιμοποιήσετε τον προσωπικό σας κατάλογο για τη γρήγορη δημιουργία μιας κλήσης.
Τα μηνύματα QUIT και DONE
- Όταν εμφανίζεται το μήνυμα Quit στη δεύτερη γραμμή της οθόνης, σημαίνει ότι έχετε τη δυνατότητα να εγκαταλείψετε την ενέργεια που έχετε ξεκινήσει. Πατήστε το βελάκι κάτω από το Quit αν δεν θέλετε να ανταποκριθείτε στις επιλογές που εμφανίζονται στην οθόνη.
- Όταν εμφανίζεται το μήνυμα Done στην δεύτερη γραμμή της οθόνης, σημαίνει ότι ήδη έχετε εισάγει πληροφορίες, ή έχετε χρησιμοποιήσει κάποια δυνατότητα. Πατώντας το βελάκι κάτω από το Done επιβεβαιώνετε την ενέργεια σας και μπορείτε να προχωρήσετε στην επόμενη οθόνη.
Σημείωση: Αν δεν εμφανίζεται μήνυμα Quit μπορείτε να εγκαταλείψετε τη δυνατότητα που χρησιμοποιείτε πατώντας Exit.
Διάγραμμα βασικών δυνατοτήτων MENU
Όταν η συσκευή σας τοποθετείται για πρώτη φορά, ή όταν την αποσυνδέετε και στη συνέχεια την επανασυνδέετε στην πρίζα, η οθόνη εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα:
|
Για να ρυθμίσετε το ρολόι, πατήστε το MENU και στη συνέχεια το βελάκι κάτω από το Option και μετά κάτω από το Clock. Η οθόνη παρουσιάζει την ημερομηνία και την ώρα ως εξής:
- + Quit
Για να αλλάξετε την ημερομηνία και/ή την ώρα:
- Χρησιμοποιήστε το βελάκι κάτω από το + για να προχωρήσετε στον επόμενο μήνα, χρόνο, ώρα, λεπτό ή για να αλλάξετε από AM σε PM και το αντίστροφο.
- Χρησιμοποιήστε το βελάκι κάτω από το - για να επιστρέψετε στον προηγούμενο μήνα, χρόνο, ώρα, λεπτό ή για να αλλάξετε από AM σε PM και το αντίστροφο.
- Το πεδίο της οθόνης που τροποποιείται κάθε στιγμή, αναβοσβήνει. Για να πάτε στο επόμενο πεδίο, για παράδειγμα από το πεδίο του μήνα στο πεδίο της ημέρας, πατήστε Next>. Η επιλογή Quit στο κάτω δεξί μέρος της οθόνης αλλάζει σε Done.
- Όταν τα σωστά δεδομένα εμφανίζονται στην οθόνη, πατήστε το βελάκι κάτω από το Done κι η οθόνη επιβεβαιώνει τις αλλαγές σας.
Το CallLog αποθηκεύει τα τελευταία δέκα εισερχόμενα τηλεφωνήματα που δεν απαντήθηκαν, τα τελευταία δέκα εισερχόμενα τηλεφωνήματα που απαντήθηκαν και τα τελευταία δέκα τηλεφωνήματα που έγιναν από τη συσκευή.
Σημείωση: Αν έχουν ληφθεί πολλές κλήσεις από το ίδιο τηλεφωνικό νούμερο, μόνο η τελευταία κλήση καταγράφεται. Όταν γίνεται ή απαντάται η ενδέκατη κλήση, προστίθεται στην κορυφή της κατάλληλης λίστας, ενώ η κλήση που βρίσκεται στο τέλος της λίστας αυτής διαγράφεται.
Μπορείτε να καθορίσετε ποιες κλήσεις θα καταγράφονται στο CallLog:
- Αποθήκευση μόνο τον εισερχόμενων κλήσεων που δεν απαντήθηκαν.
- Απενεργοποίηση του CallLog.
-
Αποθήκευση όλων των κλήσεων, εισερχόμενων και εξερχόμενων.
Ρύθμιση του CallLog
1. Πατήστε Menu.
2. Πατήστε το βελάκι κάτω από το Option.
3. Πατήστε το Next> δυο φορές για να μεταφερθείτε στην τρίτη οθόνη του Option. Στην οθόνη εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:
< OPTIONS
Tones CallLog Names Done
4. Πατήστε το βελάκι κάτω από το CallLog και στην οθόνη εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:
CALL LOG OPTIONS
Set-up Indicator Done
5. Για να ρυθμίσετε το CallLog πατήστε το βελάκι κάτω από το Setup. Στην οθόνη εμφανίζεται η τρέχουσα κατάσταση:
CALL LOG: UNANSWERED ONLY
Off Unansw All Done
6. Ακολουθήστε τα ακόλουθα βήματα:
- Αν δεν θέλετε η συσκευή σας να συλλέγει πληροφορίες για τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις πατήστε το βελάκι κάτω από το Off.
- Αν θέλετε να συλλέγονται πληροφορίες μόνο για τις κλήσεις που δεν απαντήθηκαν, πατήστε το βελάκι κάτω από το Unansw.
- Αν θέλετε να συλλέγονται πληροφορίες για όλες τις κλήσεις πατήστε το βελάκι κάτω από το All.
- Στην οθόνη εμφανίζονται οι ρυθμίσεις που έχετε επιλέξει.
-
Αν οι σωστές ρυθμίσεις εμφανίζονται στην οθόνη, πατήστε το βελάκι κάτω από το Done.
Ρύθμιση ειδοποίησης νέας αναπάντητης κλήσης στην αρχική οθόνη
Μπορείτε να ρυθμίσετε την οθόνη σας έτσι ώστε να έχετε μια ειδοποίηση όταν ένα νέο μήνυμα που δεν απαντήθηκε υπάρχει στο CallLog:
Sep 24, 2015 10:00 AM
(TWO NEW CALLS LOGGED)
1. Πατήστε Menu.
2. Πατήστε το βελάκι κάτω από το Option.
3. Πατήστε Next> δύο φορές για να μεταφερθείτε στην παρακάτω οθόνη:
Tones CallLog Names Done
4. Πατήστε το βελάκι κάτω από το CallLog. Στην οθόνη εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:
CALL LOG OPTIONSSet-up Indicator Done
5. Πατήστε το βελάκι κάτω από το Indicator. Στην οθόνη εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:
SHOW NEW CALL INDICATOR?
Yes No Explain
6. Πατήστε το βελάκι κάτω από το Yes ή το No. Αν πατήσετε Yes η οθόνη επιβεβαιώνει ότι θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν υπάρχει νέα εισερχόμενη κλήση που δεν απαντήθηκε.
Εμφάνιση εισερχόμενων/εξερχόμενων κλήσεων στο CallLog
1. Πατήστε Menu.
2. Πατήστε το βελάκι κάτω από το CallLog. Στην οθόνη εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:
(New) CALL LOG
Incoming Outgoing Done
Σημείωση: η ένδειξη New σημαίνει ότι υπάρχουν νέες κλήσεις που δεν απαντήθηκαν από την τελευταία φορά που ελέγξατε το CallLog.
3. Αν θέλετε να δείτε το αρχείο εισερχόμενων κλήσεων πατήστε το βελάκι κάτω από το Incoming και στη συνέχεια επιλέξτε Unanswered ή Answered. Για τις εξερχόμενες πατήστε το βελάκι κάτω από το Outgoing.
4. Αν θέλετε να δείτε την ώρα που απαντήθηκε η κλήση πατήστε το βελάκι κάτω από το Time.
5. Αν θέλετε να διαγράψετε την κλήση πατήστε το βελάκι κάτω από το Delete.
6. Πατώντας Next> ή <Prev μπορείτε να δείτε διαδοχικά όλες τις κλήσεις.
7. Όταν ολοκληρώσετε τον έλεγχο όλων των κλήσεων πατήστε το βελάκι κάτω από το Done.
Προσθήκη εγγραφής
Η συσκευή ISDN 8510T υποστηρίζει μέχρι τριάντα (30) εγγραφές στον προσωπικό κατάλογο. Τα τηλεφωνικά νούμερα που εισάγονται στον κατάλογο μπορούν να έχουν μέχρι είκοσι τέσσερα (24) ψηφία, ενώ τα ονόματα μπορούν να έχουν μέχρι πέντε (5) χαρακτήρες. Τα περιεχόμενα του καταλόγου μπορούν να αλλάξουν με διαγραφή ή τροποποίηση.
Όταν εισάγετε ονόματα στον προσωπικό σας κατάλογο, οι εγγραφές αυτόματα ταξινομούνται αλφαβητικά.
Προσθήκη νέων εγγραφών στον κατάλογο:
1. Πατήστε Menu.
2. Πατήστε το βελάκι κάτω από το Directory.
3. Πατήστε το βελάκι κάτω από το Add/Del. Στην οθόνη εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:
ADD/DEL DIRECTORY
Add Delete Edit Done
4. Πατήστε το βελάκι κάτω από το Add. Η οθόνη εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα:
ENTER PHONE #: _Pause Quit
5. Εισάγετε το νούμερο που θέλετε να προσθέσετε στον κατάλογο. Μπορείτε να εισάγετε μέχρι είκοσι τέσσερα (24) ψηφία. Με την εισαγωγή του πρώτου ψηφίου (π.χ. το "9") θα εμφανισθεί στην οθόνη το παρακάτω μήνυμα:
ENTER PHONE #: 9_
Pause Backspace Done
Αφού ολοκληρώσετε την εισαγωγή του αριθμού, πατήστε το βελάκι κάτω από το Done. Στην οθόνη εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα:
ENTER 5-CHAR NAME: _Quit
6. Χρησιμοποιήστε το πληκτρολόγιο για να εισάγετε το όνομα του συνδρομητή του οποίου το νούμερο έχετε εισάγει στο προηγούμενο βήμα. Αν πατήσετε το Quit τώρα ο αριθμός που έχετε εισάγει δεν θα αποθηκευθεί.
Σημείωση: Μπορεί να χρειασθεί να πατήσετε το πλήκτρο πάνω από μια φορά για να εισάγετε το σωστό χαρακτήρα. Για παράδειγμα πατήστε το 4 μια φορά για να εισάγετε το G, δύο φορές για να εισάγετε το H, και τρεις φορές για να εισάγετε το I. Αν πατήσετε το πλήκτρο για τέταρτη φορά, θα εμφανισθεί το 4 στην οθόνη σας. Αν συνεχίσετε θα εμφανισθεί ξανά το G.
Αν ο χαρακτήρας που εμφανίζεται στην οθόνη σας είναι σωστός, πρέπει να πατήσετε Next> για να προχωρήσετε στο επόμενο γράμμα. Αν έχετε εισάγει τουλάχιστον έναν χαρακτήρα θα εμφανισθεί στην οθόνη το παρακάτω μήνυμα:
ENTER 5-CHAR NAME: Α_Case DeleteChar Done
Σημείωση: Καθώς εισάγετε κάθε γράμμα, το γράμμα αναβοσβήνει στην οθόνη μέχρι να μεταφερθείτε στην επόμενη θέση. Όταν ένα γράμμα αναβοσβήνει, χρησιμοποιήστε το Case για να μεταβείτε από κεφαλαία σε πεζά γράμματα και το αντίστροφο. Όταν ένα γράμμα αναβοσβήνει, πατήστε το DeleteChar για να το διαγράψετε. Χρησιμοποιήστε το Next για να προχωρήσετε στο επόμενο γράμμα.
ENTER 5-CHAR NAME: Α_
Backspace Done
Όταν το Backspace εμφανίζεται στη δεύτερη γραμμή της οθόνης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το χαρακτηριστικό αυτό για να πάτε πίσω ένα βήμα και να διαγράψετε το προηγούμενο γράμμα.
7. Όταν ολοκληρώσετε την εισαγωγή του ονόματος, πατήστε το βελάκι κάτω από το Done. Η οθόνη επιβεβαιώνει την εισαγωγή των στοιχείων.
Τροποποίηση/διαγραφή εγγραφής
Για την τροποποίηση ή τη διαγραφή μιας εγγραφής, στο αρχικό Menu του καταλόγου:
ADD/DEL DIRECTORY
Add Delete Edit Done
επιλέξτε Edit ή Delete αντίστοιχα και ακολουθείστε τις επιλογές που σας δίνονται.
Δημιουργία κλήσης με τη χρήση του πλήκτρου DIR
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πλήκτρο Dir για να κάνετε μια κλήση προς ένα νούμερο που υπάρχει στον προσωπικό σας κατάλογο. Όταν πατάτε το βελάκι κάτω από το όνομα το οποίο επιθυμείτε να καλέσετε, η κλήση γίνεται αμέσως. Το μενού δεν σας ζητά να ανταποκριθείτε σε κάποιο μήνυμα πριν γίνει η κλήση.
1. Πατήστε Dir για να αποκτήσετε πρόσβαση στον προσωπικό σας κατάλογο. Στην οθόνη εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:
< CALL >
Harol Kathy Sandy Quit
Η ένδειξη CALL αναβοσβήνει για να σας υπενθυμίσει ότι αν πατήσετε το βελάκι κάτω από κάποιο όνομα, αυτόματα θα γίνει η κλήση.
2. Πατήστε Next> για να δείτε διαδοχικά όλα τα ονόματα του προσωπικού καταλόγου. Πατήστε <Prev για να επιστρέψετε σε προηγούμενες σελίδες του καταλόγου.
3. Όταν το όνομα του ατόμου το οποίο θέλετε να καλέσετε εμφανίζεται στη δεύτερη γραμμή της οθόνης, πατήστε το βελάκι κάτω από αυτό.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα βελάκια για να επιλέξετε έναν προσωπικό κουδουνισμό, έτσι ώστε να μπορείτε να ξεχωρίζετε τον κουδουνισμό της συσκευής σας. Μπορείτε να επιλέξετε από τους οκτώ διαθέσιμους τύπους κουδουνισμού.
1. Πατήστε Menu.
2. Πατήστε το βελάκι κάτω από το Option.
3. Πατήστε Next> . Στην οθόνη εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:
< OPTIONS >
Cntrast Ring Screen Done
4. Πατήστε το βελάκι κάτω από το Ring. Στην οθόνη εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:
SELECT RING PATTERN: 1- + Done
Σημείωση: Ο αριθμός 1 είναι ο αριθμός του κουδουνισμού που ακούτε.
5. Πατώντας - ή + μπορείτε να ακούσετε διαδοχικά τους 8 τύπους κουδουνισμού.
6. Μόλις ακούσετε τον κουδουνισμό που θέλετε να χρησιμοποιήσετε πατήστε το Done. Η οθόνη επιβεβαιώνει τον κουδουνισμό που επιλέξατε.
Για να ρυθμίσετε την ένταση (όταν δεν είστε σε μία κλήση)
1. Για να αυξήσετε την ένταση πατήστε το δεξί μισό στο πλήκτρο ελέγχου της έντασης >.
2. Για να ελαττώσετε την ένταση πατήστε το αριστερό μισό στο πλήκτρο ελέγχου της έντασης <.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα βελάκια για να ρυθμίσετε το χρόνο εμφάνισης των μηνυμάτων στην οθόνη. Υπάρχουν τρεις (3) ρυθμοί: αργός, μεσαίος και γρήγορος.
1. Πατήστε Menu.
2. Πατήστε το βελάκι κάτω από το Option.
3. Πατήστε Next>. Στην οθόνη εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:
< OPTIONS >
Cntrast Ring Screen Done
4. Πατήστε το βελάκι κάτω από το Screen. Στην οθόνη εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:
TIMED MESSAGE RATE: MEDSlow Med Fast Done
5. Πατήστε το βελάκι κάτω από το Slow, Medium, ή Fast ανάλογα με τον ρυθμό που θέλετε να εμφανίζονται τα μηνύματα στην οθόνη σας.
6. Όταν στην οθόνη εμφανίζεται ο ρυθμός που έχετε επιλέξει πατήστε Done.