office 365

Δημιουργία συνεδρίας με την υπηρεσία Skype for Business

Για να δημιουργήσουμε μια τηλεδιάσκεψη με τη χρήση της υπηρεσίας Skype for business προϋπόθεση είναι να έχουμε ενεργοποιήσει την υπηρεσία Microsoft Office365 σύμφωνα με τις οδηγίες ενεργοποίησης.

Στη συνέχεια ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα.

Δεν απαιτείται να έχουμε εγκατεστημένη την εφαρμογή (desktop client) Skype for business καθώς η διαδικασία δημιουργίας της συνεδρίας γίνεται μέσω πλοηγού. Στη συνέχεια, οι πλοηγοί που υποστηρίζουν τη συμμετοχή μας στη συνεδρία είναι οι Microsoft Edge, Google Chrome, Internet Explorer 11 σε υπολογιστή Windows. Σε υπολογιστή MacOS ή σε smartphones απαιτείται η εγκατάσταση του Skype for business για τη συμμετοχή στη συνεδρία μετά τη δημιουργία της.

Συνδεόμαστε στην ιστοσελίδα https://sched.lync.com και πληκτρολογούμε τον λογαριασμό μας στο Office365 (<ιδρυματικό username>@office365.auth.gr). Αμέσως μετά, θα χρειαστεί να εισάγουμε τα στοιχεία του ιδρυματικού μας λογαριασμού

Στην καρτέλα που εμφανίζεται συμπληρώνουμε τα απαραίτητα πεδία προκειμένου να δημιουργηθεί μία συνεδρία.

 

Αναλυτικότερα, συμπληρώνουμε στα πεδία

  1. Event/Εκδήλωση: την ονομασία της τηλεδιάσκεψης
  2. Start Time/Ώρα έναρξης - End Time/Ώρα λήξης: την ημερομηνία και την ώρα έναρξης και λήξης της τηλεδιάσκεψης (η λήξη δεν είναι δεσμευτική, η συνεδρία δεν διακόπτεται όταν παρέλθει ο χρόνος λήξης που έχουμε ορίσει)
  3. Time Zone/Ζώνη ώρας: επιλέγουμε τη Ζώνη ώρας της περιοχής μας
  4. Who will bypass the lobby;/Ποια άτομα παρακάμπτουν τον χώρο αναμονής; : ποιοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την τηλεδιάσκεψη. Επιλέγοντας Όλοι ακόμα και άτομα εκτός της εταιρείας μου δίνουμε τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε διαθέτει τον σύνδεσμο του δωματίου να συνδεθεί σε αυτό. Η ρύθμιση αυτή εξυπηρετεί όταν έχουμε μεγάλα ακροατήρια και δεν έχουν όλοι ενεργοποιημένο τον λογαριασμό τους στο Office365.
  5. Who is a presenter;/Ποιος είναι ο παρουσιαστής;:  ποιος ή ποιοι θα είναι οι παρουσιαστές της τηλεδιάσκεψης  - Επιλέγουμε Μόνο ο διοργανωτής. Σε περίπτωση που οι παρουσιαστές είναι άλλοι από αυτόν που δημιουργεί την τηλεδιάσκεψη θα πρέπει να συμπληρωθούν τα email τους στο Microsoft Office365 στο πεδίο που θα εμφανιστεί, προκειμένου να πάρουν δικαιώματα παρουσιαστή (presenter).

Δεν συμπληρώνουμε οτιδήποτε στο πεδίο Attendees/Συμμετέχοντες. Στην ειδική περίπτωση που επιθυμείτε στο δωμάτιο να υπάρχει έλεγχος πρόσβασης και να μην μπορεί να συνδεθεί ο οποιοσδήποτε δείτε το εγχειρίδιο Δημιουργία δωματίου συνεδρίας περιορισμένης πρόσβασης.

Επιλέγουμε Save προκειμένου ν' αποθηκευτούν οι επιλογές μας. Εμφανίζεται ένα παράθυρο με τον σύνδεσμο (link) της τηλεδιάσκεψης τον οποίο και αντιγράφουμε προκειμένου να τον στείλουμε σε όσους θα συμμετάσχουν στην τηλεδιάσκεψη.

Αποστέλλουμε τον σύνδεσμο συμμετοχής στη συνεδρία με email σε όσους επιθυμούμε μαζί με το εγχειρίδιο συμμετέχοντα

Για να συμμετέχουμε στην τηλεδιάσκεψη ως παρουσιαστές αρκεί να ανοίξουμε τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης οποτεδήποτε με έναν από τους πλοηγούς Google Chrome, Microsoft Edge, IE11, και να κάνουμε είσοδο με τον λογαριασμό μας στο Office365. Οδηγίες συμμετοχής και διαχείρισης της συνεδρίας μέσω πλοηγού υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://it.auth.gr/el/skypeAttendeeChrome.

Σε περίπτωση που επιθυμούμε καλύτερη διαχείριση μίας συνεδρίας, όπως για παράδειγμα να έχουμε δυνατότητα καταγραφής της, θα πρέπει να ανοίξουμε τη συνεδρία με το λογισμικό Skype for business. Σχετικές οδηγίες υπάρχουν στο αντίστοιχο εγχειρίδιο
Για απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις που αφορούν την υπηρεσία Skype for Business μέσω του Microsoft Office365 Education μπορείτε να συμβουλευθείτε τις Συχνές ερωτήσεις.
 
Με εικόνες