Εγχειρίδιο συμμετέχοντα σε συνεδρία με Skype for business μέσω Google Chrome

Οι πλοηγοί που υποστηρίζουν τη διαδικασία είναι οι Microsoft Edge, Google Chrome, Internet Explorer 11 μέσω Windows.

Ακολουθούν οδηγίες για πρόσβαση στη συνεδρία με Google Chrome. Δεν απαιτείται η χρήση κάποιου λογαριασμού για σύνδεση στη συνεδρία μέσω πλοηγού.

Ολοκληρώνοντας τα παρακάτω βήματα συνδεθείτε στη δοκιμαστική συνεδρία https://meet.lync.com/aristotleuniversity-office365/korina/FGESUO9Q για επιβεβαίωση της λειτουργίας.

Αν θέλετε να συνδεθείτε ως συμμετέχοντας σε μία συνεδρία από υπολογιστή MacOS ή από smartphones/tablets δείτε τις οδηγίες εδώ.

Προκειμένου να συμμετέχουμε σε μια συνεδρία Skype for Business, ανοίγουμε το link που μας έχει σταλεί στο email μας (προσοχή) με Google Chrome. Την πρώτη φορά που θα ανοίξουμε το σύνδεσμο συμμετοχής θα χρειαστεί να γίνει εγκατάσταση στον πλοηγό του πρόσθετου Skype Meeting App. Σε Google Chrome επιλέγουμε τον σύνδεσμο Εγκατάσταση και συμμετοχή με την εφαρμογή Συσκέψεις Skype (Web) / Install and join with Skype Meetings App.

Εναλλακτικά, ο παρουσιαστής της συνεδρίας μπορεί να επιλέξει τον σύνδεσμο Συμμετοχή με το Skype για επιχειρήσεις/Skype for Business με την προϋπόθεση ότι έχει εγκαταστήσει το Skype for Business. Υπενθυμίζεται ότι η χρήση του Skype for Business προϋποθέτει ενεργοποίηση MFA και κωδικό εφαρμογής/app password που λαμβάνεται από το περιβάλλον https://aka.ms/mfasetup σύμφωνα με τις οδηγίες στην ιστοσελίδα https://it.auth.gr/el/faq/4286#overlay-context=el/node/4881.

Αποθηκεύουμε το αρχείο SkypeMeetingApp.msi για να το εκτελέσουμε στη συνέχεια και να εγκατασταθεί το πρόσθετο.

 

 

Σε τυχόν προειδοποιητικό μήνυμα για ιό στο παραπάνω αρχείο επιλέγουμε ΟΚ για να συνεχίσει η εγκατάσταση.

Στη συνέχεια, όταν προσπαθήσουμε να ανοίξουμε ξανά το σύνδεσμο συμμετοχής στη συνεδρία, θα πρέπει να επιλέξουμε Άνοιγμα URL:sfb.

Στο παράθυρο που θα ανοίξει πριν την είσοδο στη συνεδρία συμπληρώνουμε το όνομά μας και πατάμε Join. Αν είμαστε o παρουσιαστής (presenter) της συνεδρίας τότε, προκειμένου να έχουμε έλεγχο της συνεδρίας, πρέπει να συνδεθούμε με τον λογαριασμό μας στο Office365 με τον οποίο δημιουργήσαμε και τη συνεδρία. Σε αυτήν την περίπτωση επιλέγουμε Sign in if you have an Office365 account και δίνουμε τα στοιχεία του λογαριασμού μας στο Office365.

Στο περιβάλλον της τηλεδιάσκεψης βλέπουμε τα  παρακάτω εικονίδια:

  1. της κάμερας -το οποίο ενεργοποιούμε ή οχι ανάλογα με το αν θέλουμε να ανοίξει η κάμερα του υπολογιστή μας. Συστήνεται να μην ενεργοποιείται η κάμερα όταν οι συμμετέχοντες είναι μεγάλος αριθμός, παρά μόνο από τον παρουσιαστή, για λόγους καλύτερης ποιότητας της συνεδρίας
  2. του μικροφώνου -το οποιο ενεργοποιούμε ή θέτουμε σε λειτουργία σίγασης
  3. του διαμοιρασμού επιφάνειας εργασίας μέσω του οποίου έχουμε τη δυνατότητα να μοιράσουμε την επιφάνεια εργασίας μας π.χ. για να προβάλουμε κάποιο αρχείο powerpoint κτλ.
  4. του τερματισμού κλήσης της τηλεδιάσκεψης -με τ' οποίο βγαίνουμε απ' την τηλεδιάσκεψη
  5. των συμμετεχόντων ( Participant)
  6. των ρυθμίσεων ( ... )
  7. του chat της εφαρμογής (IM) όπου μπορούμε να επικοινωνούμε με τους συμμετέχοντες μέσω γραπτών μηνυμάτων

Οδηγίες για τον παρουσιαστή

Προτείνεται ο παρουσιαστής να θέτει σε σίγαση (mute) τους υπόλοιπους συμμετέχοντες στην περίπτωση τηλεκπαίδευσης για να μην υπάρχουν διαφόρων ειδών παρεμβολές στον ήχο. Αυτό γίνεται από το εικονίδιο των συμμετεχόντων και από το κουμπί Participant Actions.

Στο παράθυρο που εμφανίζεται επιλέγουμε Mute Audience για ταυτόχρονη σίγαση όλων των συμμετεχόντων.

Εναλλακτικά, θέτουμε μεμονωμένα έναν συμμετέχοντα σε σίγαση με δεξί κλικ στον συγκεκριμένο συμμετέχοντα και επιλογή Mute.

Για απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις που αφορούν την υπηρεσία Skype for Business μέσω του Microsoft Office365 Education μπορείτε να συμβουλευθείτε τις Συχνές ερωτήσεις.
 
Με εικόνες