Αντιμετώπιση προβλημάτων με την υπηρεσία Skype for Business

1. Προσπαθώ να συνδεθώ στην εφαρμογή (client) Skype for Business ως ταυτοποιημένος χρήστης και όχι ως επισκέπτης και δε δέχεται τον κωδικό μου. Χρησιμοποιώ υπολογιστή MacOS (ή κινητό iOS, android). Ποιον κωδικό πρέπει να εισάγω;

Για να συνδεθούμε στην εφαρμογή (client) Skype for Business με τον ιδρυματικό μας λογαριασμό από υπολογιστή MacOSX ή από συσκευή android και iOS, θα πρέπει να διαθέτουμε κωδικό εφαρμογής (app password). Δεν μπορούμε να συνδεθούμε με τον κωδικό του ιδρυματικού μας λογαριασμού. Για αποκτήσουμε κωδικό εφαρμογής πρέπει πρώτα να έχουμε ενεργοποιήσει έλεγχο ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων (Multifactor Authentication-MFA) στον λογαριασμό μας στη Microsoft. Ακολουθούμε τα εξής βήματα:

  1.  Στέλνουμε e-mail στη διεύθυνση support@auth.gr ζητώντας ενεργοποίηση ελέγχου ταυτότητας πολλών παραγόντων (MFA).
  2.  Μόλις ενημερωθούμε ότι ενεργοποιήθηκε μεταβαίνουμε σε αυτή τη σελίδα.
  3.  Εκεί κάνουμε κλικ στη Δημιουργία νέου κωδικού τον οποίο και αποθηκεύουμε σε προσβάσιμο μέρος.
  4.  Έπειτα, ανοίγουμε την εφαρμογή Skype for business βάζουμε το e-mail username@office365.auth.gr και τον κωδικό εφαρμογής που μόλις δημιουργήσαμε και είμαστε έτοιμοι.

Σημείωση: Σε περίπτωση που η εφαρμογή δεν δέχεται το κωδικό που δημιουργήσατε προσπαθήστε μετά το πέρας κάποιο εύλογου χρονικού διαστήματος. Αν το πρόβλημα συνεχίζει επικοινωνήστε με την υποστήριξη χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (https://it.auth.gr/el/contact).

2. Προσπαθώ να συνδεθώ σε μία συνεδρία του Skype for Business με Windows 7 μέσω πλοηγού (browser) και όταν ανοίγει η εφαρμογή Skype Meetings App παραμένει σε λευκή σελίδα. Τι πρέπει να κάνω;

  1. Ανοίγουμε αυτή τη σελίδα και κατεβάζουμε την έκδοση του Internet Explorer 11.
  2. Μόλις τελειώσει η εγκατάσταση, κάνουμε απεγκατάσταση την εφαρμογή Skype Meetings App (μέσα από τον πίνακα ελέγχου).
  3. Έπειτα προχωρούμε σε επανεκκίνηση του υπολογιστή και προσπαθούμε ξανά να συνδεθούμε στη συνεδρία μέσω οποιουδήποτε πλοηγού μας. Δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσουμε ΙΕ11.

3. Προσπαθώ να συνδεθώ σε μία συνεδρία του Skype for Business με Windows 7 και όταν πάω να κάνω σύνδεση με τον λογαριασμό μου στο Office365 στην εφαρμογή Skype Meetings App για να εισέλθω με ταυτοποίηση, παίρνω το μήνυμα πως η σελίδα login.auth.gr δεν μπορεί να φορτώσει (The page cannot be displayed). Τι πρέπει να κάνω;

  1. Kάνουμε εγκατάσταση τον Internet Explorer 11 από αυτή τη σελίδα.
  2. Κατεβάζουμε κι εγκαθιστούμε τον αρχείο ενημερώσεων των Windows που υπάρχει σε αυτή τη σελίδα.
  3. Κατεβάζουμε κι εγκαθιστούμε επίσης, το αρχείο ενημερώσεων των Windows που υπάρχει σε αυτή τη σελίδα.
  4. Έπειτα κάνουμε επανεκκίνηση τον υπολογιστή μας και δοκιμάζουμε να συνδεθούμε ξανά στη συνεδρία μέσω οποιουδήποτε πλοηγού μας. Δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσουμε ΙΕ11.

Σε περίπτωση που το πρόβλημα παραμένει:

  1. Ανοίγουμε τον Internet Explorer 11.
  2. Μεταβαίνουμε στη καρτέλα Tools/Εργαλεία > Internet Options/Επιλογές > Advanced/Για προχωρημένους.
  3. Εκεί κάνουμε κλικ στο Reset/Επαναφορά. Στο παράθυρο που θα εμφανιστεί επιλέγουμε Delete personal settings/Διαγραφή προσωπικών ρυθμίσεων και κάνουμε κλικ στο Reset/Επαναφορά.
  4. Κλείνουμε τον Internet Explorer και τον ξανανοίγουμε μεταβαίνοντας στη καρτέλα Tools/Εργαλεία > Internet Options/Επιλογές του Internet Explorer  > Advanced/Για προχωρημένους.
  5. Εκεί φροντίζουμε οι επιλογές SSL 2.0, SSL 3.0 να είναι απενεργοποιημένες  και οι TLS 1.0, TLS 1.1, TLS 1.2 να είναι ενεργοποιημένες.
  6. Έπειτα κάνουμε επανεκκίνηση τον υπολογιστή μας και δοκιμάζουμε να συνδεθούμε ξανά στην εφαρμογή.