Αντιμετώπιση προβλημάτων με το Zoom

  1. Προσπαθώ να συνδεθώ σε δωμάτιο εξέτασης και παίρνω το παρακάτω μήνυμα:

    Τι πρέπει να κάνω;

    Αυτό συμβαίνει επειδή το δωμάτιο εξέτασης από τον διοργανωτή έχει ρυθμιστεί με τρόπο που δεν ενδείκνυται. Θα πρέπει να άρει περιορισμούς που σχετίζονται με το email domain των χρηστών που συνδέονται στο δωμάτιο.
     
  2. Προσπαθώ να συνδεθώ με τον ιδρυματικό μου λογαριασμό στο Zoom από την επιλογή Sign in with SSO και όταν δίνω το authgr ως Company domain δεν αποκρίνεται το κουμπί Continue. Πώς μπορώ να προχωρήσω;
    Ελέγξτε ποιος είναι ο προεπιλεγμένος πλοηγός (deafult browser) στον υπολογιστή σας. Αν είναι ο Opera τότε θα πρέπει να τον αλλάξετε καθώς δεν υποστηρίζεται (https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362023-System-requirements-...).

     
  3. Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την κάμερα ή το μικρόφωνό μου όταν συνδέομαι στο Zoom. Που μπορώ να βρω σχετική βοήθεια;
    Για την κάμερα συμβουλευθείτε την ιστοσελίδα https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/202952568-My-Video-Camera-Isn-t-Working. Αν έχετε υπολογιστή με Win10 δείτε και την ιστοσελίδα https://support.microsoft.com/el-gr/help/4468232/windows-10-camera-microphone-and-privacy. Τέλος, δείτε τα προτεινόμενα διαγνωστικά εργαλεία στην ιστοσελίδα https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/202920719-Meeting-and-phone-statistics.