Σύστημα αδειών και παρουσίας προσωπικού
Κατηγορία
Αφορά
Το ηλεκτρονικό σύστημα απλοποιεί τις διαδικασίες και τη διαχείριση θεμάτων του προσωπικού. Τα μέλη του προσωπικού του ΑΠΘ μπορούν να:
- αιτηθούν τις προβλεπόμενες άδειες ηλεκτρονικά, χωρίς έντυπο αίτημα στο Πρωτόκολλο
- επιβεβαιώσουν την έγκρισή τους από τον Προϊστάμενο της Μονάδας τους
- παρακολουθήσουν το υπόλοιπο αδειών τους στη διάρκεια του έτους
- δηλώνουν καθημερινά την παρουσία τους στην υπηρεσία
- επιβεβαιώνουν τα στοιχεία της καρτέλας τους, όπως τα συντηρεί η Διεύθυνση Προσωπικού
Αντίστοιχα οι προϊστάμενοι, εκτός από τη διαχείριση των προσωπικών τους αδειών και παρουσιών, μπορούν να επιβλέπουν και να εγκρίνουν:
- τα αιτήματα αδειών και
- την καταγραφή παρουσιών των υφισταμένων τους.
Το σύστημα ενημερώνεται δυναμικά από την Πανεπιστημιακή Υπηρεσία Καταλόγου (ΠΥΚΑ) για τις αλλαγές σε μέλη και προϊσταμένους των Μονάδων του ΑΠΘ, όπως τις συντηρεί η Διεύθυνση Προσωπικού.