AVAYA 6408D+

Ακολουθούν οδηγίες που περιγράφουν τις δυνατότητες της συγκεκριμένης τηλεφωνικής συσκευής. Για τις γενικές ψηφιακές δυνατότητες όλων των συσκευών παρακαλούμε συμβουλευτείτε το σύνδεσμο γενικών ψηφιακών λειτουργιών.

Η ψηφιακή τηλεφωνική συσκευή AVAYA 6408D+

  1. Mute button ("Mute") - πλήκτρο απενεργοποίησης του μικροφώνου έτσι ώστε ο συνομιλητής σας να μην μπορεί να σας ακούει. 
  2. Speaker  button ("Spkr") - για να επιλέξετε ανοιχτή ακρόαση. Χρησιμοποιώντας το volume control button, μπορείτε να αυξομειώνετε την ένταση του speakerphone.  
  3. Transfer button ("Trnsf") - πλήκτρο μεταβίβασης κλήσης. πλήκτρο μεταβίβασης κλήσης σε άλλη συσκευή. Ακολουθείτε τις αντίστοιχες οδηγίες των γενικών ψηφιακών λειτουργιών, πατώντας αντί για FLASH το TRNSF.
  4. Redial button ("Redial") - πλήκτρο επανάκλησης του τελευταίου κληθέντος αριθμού. 
  5. Conference / Ring button ("Conf") - πλήκτρο δημιουργίας τηλεφωνικών συνδιασκέψεων/επιλογής κουδουνισμού. Ακολουθείτε τις αντίστοιχες οδηγίες των γενικών ψηφιακών λειτουργιών, πατώντας αντί για FLASH το CONF
  6. Dial pad - πληκτρολόγιο 12 πλήκτρων για την επιλογή αριθμών και την ενεργοποίηση δυνατοτήτων. 
  7. Volume control button - πλήκτρο ρύθμισης της έντασης του ενσωματωμένου speakerphone κατά τη διάρκεια μίας κλήσης ή της έντασης του κουδουνισμού όταν δεν χρησιμοποιείται το speakerphone. 
  8. Display - πλαίσιο οθόνης 2 γραμμών και 24 χαρακτήρων. 
  9. Softkeys - πλήκτρα επιλογής των ενδείξεων του Display. 
  10. Display control buttons - πλήκτρα ελέγχου του Display. 
  11. Hold button ("Hold") - πλήκτρο αναμονής. 
  12. Call appearances / feature buttons - πλήκτρα εμφάνισης κλήσεων / πλήκτρα δυνατοτήτων. Οκτώ (8) πλήκτρα που χρησιμοποιούνται για τη διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων. Κάθε ένα από αυτά έχει ένα κόκκινο λαμπάκι για να σας ενημερώνει ότι αυτή είναι η γραμμή που χρησιμοποιείται  ή που πρόκειται να χρησιμοποιήσετε αν σηκώσετε το ακουστικό. Το πράσινο λαμπάκι δίπλα στο κάθε πλήκτρο σας λέει ποια γραμμή ή ποια δυνατότητα χρησιμοποιείται. 
  13. Message light - λαμπάκι μηνύματος που λάμπει συνέχεια όταν κάποιος σας έχει αφήσει φωνητικό μήνυμα ή έχετε κάποια αναπάντητη κλήση (βλ. παρακάτω "Λίστα αναπάντητων κλήσεων").
Επιλογή κουδουνισμού
  1. Χωρίς να σηκώσετε το ακουστικό, πιέστε το πλήκτρο Conf  - ακούγεται ο τρέχων κουδουνισμός, ο οποίος επαναλαμβάνεται κάθε 3 δευτερόλεπτα. 
  2. Συνεχίστε να πιέζετε (και να αφήνετε) το πλήκτρο Conf - με τον τρόπο αυτό ακούτε διαδοχικά όλους τους διαθέσιμους κουδουνισμούς. 
  3. Όταν ακούσετε τον κουδουνισμό που επιθυμείτε, μην ξαναπατήσετε το Conf. Ο κουδουνισμός που επιλέξατε θα επαναληφθεί δύο φορές και θα αποθηκευτεί αυτόματα. Θα ακούσετε έναν τόνο επιβεβαίωσης και για τη συσκευή σας θα ισχύει πλέον ο νέος κουδουνισμός που επιλέξατε. 

Σημείωση: Αν δεχθείτε μία κλήση ή κατεβάσετε το ακουστικό, ή κοπεί η τροφοδοσία κατά τη διάρκεια της επιλογής, η διαδικασία διακόπτεται και πρέπει να ξεκινήσετε από την αρχή.

 

Δυνατότητες στο menu της οθόνης

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τις δυνατότητες που έχουν προγραμματιστεί από το διαχειριστή του συστήματος και βρίσκονται στην οθόνη της συσκευής σας, πατώντας πρώτα Menu και στη συνέχεια το πλήκτρο κάτω από τη συντομογραφία της ζητούμενης δυνατότητας. Αν η δυνατότητα που θέλετε να χρησιμοποιήσετε δεν παρουσιάζεται στην οθόνη πατήστε τα βελάκια (δεξιά-αριστερά) μέχρι να εμφανισθεί.

Λίστα αναπάντητων κλήσεων
Συμπληρώνοντας μια αίτηση γενικών υπηρεσιών τηλεφωνίας ή στέλνοντας e-mail στο support@auth.gr, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη δυνατότητα παρακολούθησης αναπάντητων εξωτερικών* κλήσεων. Με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας προγραμματίζεται το τελευταίο πλήκτρο της συσκευής σας ως "delete", το προτελευταίο ως "next" και το τρίτο από το τέλος ως "message"**. Όταν έχετε μία αναπάντητη εξωτερική κλήση, ανάβει το λαμπάκι του μηνύματος (φάκελος) της συσκευής σας. Για να δείτε την κλήση πατάτε το message και μετά με το next βλέπετε όλες τις κλήσεις (και τα μηνύματα φωνητικού ταχυδρομείου) που έχετε. Όποια κλήση θέλετε, τη σβήνετε με το delete. Πατώντας exit βγαίνετε από το menu των μηνυμάτων.


*Η συσκευή καταγράφει όλες τις κλήσεις που γίνονται από το Δημόσιο Τηλεφωνικό Δίκτυο (σταθερό ή κινητό). Όσον αφορά κλήσεις από συνδέσεις του τηλεφωνικού δικτύου του ΑΠΘ, καταγράφονται μόνο οι κλήσεις που γίνονται από κάποιο άλλο τηλεφωνικό κέντρο, εκτός αυτού στο οποίο ανήκει η τηλεφωνική σας σύνδεση. Π.χ. αν η τηλεφωνική σας σύνδεση είναι στην Κεντρική Πανεπιστημιούπολη, δε θα καταγράφονται αναπάντητες κλήσεις που έχουν γίνει από συνδέσεις εντός της Πανεπιστημιούπολης.


**Αν έχετε κάποιες μνήμες ή άλλες ψηφιακές λειτουργίες προγραμματισμένες στα συγκεκριμένα πλήκτρα, θα πρέπει στην αίτηση να μας υποδείξετε πού επιθυμείτε να επαναπρογραμματιστούν (εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα πλήκτρα).

 
Με εικόνες