AUDIX


Ενεργοποίηση/απενεργοποίηση ταχυδρομείου φωνής

Η προκαθορισμένη κατάσταση του ταχυδρομείου φωνής, είναι η εκτροπή των αναπάντητων κλήσεων στο τηλεφωνητή σας μετά από κάποια χτυπήματα. Εάν δε θέλετε ο τηλεφωνητής να είναι πάντα ενεργός, αλλά να ελέγχετε εσείς την ενεργοποίηση/απενεργοποίησή του, μπορείτε να το ζητήσετε συμπληρώνοντας μια γενική αίτηση υπηρεσιών. Μετά τη διεκπεραίωση της αίτησής σας ο τηλεφωνητής είναι απενεργοποιημένος. Μπορείτε να τον ενεργοποιήσετε πάλι:
α) Από την τηλεφωνική σας συσκευή: σηκώνετε το ακουστικό και πληκτρολογείτε "*2" και μετά "97000". Αν θελήσετε να τον απενεργοποιήσετε, σηκώνετε το ακουστικό και πληκτρολογείτε "#5". 
β) Από τη διαδικτυακή υπηρεσία προώθησης τηλεφωνικών κλήσεων.

Σημειώνεται ότι εάν έχετε ήδη ενεργοποιημένη προώθηση από τη συσκευή σας, πρέπει πρώτα να ακυρωθεί και μετά να γίνει χρήση της διαδικτυακής υπηρεσίας.
Αντίστοιχα, εάν έχετε ενεργοποιημένη προώθηση μέσω της διαδικτυακής υπηρεσίας, πρέπει πρώτα να ακυρωθεί από την ίδια υπηρεσία και μετά μπορεί να γίνει χρήση της προώθησης από τη συσκευή σας.

Εισαγωγή στο σύστημα για πρώτη φορά
  • Σηκώστε το ακουστικό σας.
  • Εάν η τηλεφωνική σας σύνδεση είναι στην Πανεπιστημιούπολη ή σε κάποια εξωκείμενη μονάδα πλην του Campus της Θέρμης, πληκτρολογήστε τον αριθμό κλήσης του συστήματος "97000" και περιμένετε να ακούσετε το χαιρετισμό του συστήματος. Εάν η σύνδεσή σας είναι στη Θέρμη πληκτρολογήστε "92210"
  • Αν βρίσκεστε στη συσκευή της τηλεφωνικής σας σύνδεσης πατήστε #.
  • Αν βρίσκεστε σε οποιαδήποτε άλλη συσκευή, πληκτρολογήστε τον 5ψήφιο αριθμό του εσωτερικού σας και πατήστε #.
  • Πληκτρολογήστε τον κωδικό "9" και πατήστε #.
  • Ακολουθείστε τις φωνητικές οδηγίες για την εγγραφή του ονόματός σας, το οποίο θα ακούγεται στις ανακοινώσεις του συστήματος.
  • Μετά την εγγραφή του ονόματος, πληκτρολογείτε "*754" και εισέρχεσθε στη διαδικασία αλλαγής κωδικού. Ακολουθείτε τις οδηγίες για τον προγραμματισμό του κωδικού που επιθυμείτε για την εισαγωγή σας στον τηλεφωνητή. Ο κωδικός πρέπει να είναι από 4 έως 6 ψηφία.
  • Κλείνετε το ακουστικό ή πληκτρολογείτε "*7" για την επιστροφή σας στο κεντρικό μενού. 

 

Εισαγωγή στο σύστημα
  • Σηκώστε το ακουστικό σας.
  • Εάν η τηλεφωνική σας σύνδεση είναι στην Πανεπιστημιούπολη ή σε κάποια εξωκείμενη μονάδα πλην του Campus της Θέρμης, πληκτρολογήστε τον αριθμό κλήσης του συστήματος "97000" και περιμένετε να ακούσετε το χαιρετισμό του συστήματος. Εάν η σύνδεσή σας είναι στη Θέρμη πληκτρολογήστε "92210"
  • Αν βρίσκεστε στη συσκευή της τηλεφωνικής σας σύνδεσης πατήστε #.
  • Αν βρίσκεστε σε οποιαδήποτε άλλη συσκευή, πληκτρολογήστε τον 5ψήφιο αριθμό του εσωτερικού σας και πατήστε #.
  • Πληκτρολογήστε τον κωδικό που έχετε προγραμματίσει και πατήστε #.
Μηνύματα
 

Ακρόαση μηνυμάτων από τηλεφωνική συσκευή

Για να ακούσετε τα μηνύματά σας πρέπει πρώτα να συνδεθείτε με το σύστημα (βλ. βήμα 2). Στη συνέχεια:

  • Πατήστε 2. Εισέρχεστε στην διαδικασία "Ακρόαση Μηνυμάτων". Ακούτε την επικεφαλίδα του πρώτου μηνύματος. (Η επικεφαλίδα περιλαμβάνει το όνομα του αποστολέα, τον εσωτερικό του αριθμό, την ημερομηνία, την ώρα και τη διάρκεια του μηνύματος).
  • Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω:
    - Πατήστε 0 για να ακούσετε το μήνυμα
    - Πατήστε 23 για να ξανακούσετε την επικεφαλίδα            
    - Πατήστε *3 για να διαγράψετε το μήνυμα            
    - Πατήστε # για να προχωρήσετε στο επόμενο μήνυμα

 

Ακρόαση μηνυμάτων από το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο

Στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (e-mail client), θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα καινούργιο λογαριασμό (mail account), με τις παρακάτω ρυθμίσεις:

  • Your Name:  Το όνομά σας
  • E-mail address: 9xxxx@audix.it.auth.gr, όπου 9xxxx το 5ψήφιο εσωτερικό σας
  • Username: Ο αριθμός του 5ψήφιου εσωτερικού σας τηλεφώνου
  • Password: Ο κωδικός που ορίσατε για την πρόσβαση σας στο φωνητικό σας ταχυδρομείο (4 έως 8 ψηφία)
  • Incoming: POP3, server: audix.it.auth.gr, port: 110, SSL: none, Authentication: normal password
  • Outgoing: SMTP, server: mail.auth.gr, port: 25

Μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις πρέπει να αποδεχτείτε το πιστοποιητικό του εξυπηρετητή. Στο νέο σας λογαριασμό θα εμφανιστούν όλα τα φωνητικά μηνύματα που έχετε λάβει και δεν τα έχετε διαγράψει. Για να τα ακούσετε, θα πρέπει να εγκαταστήσετε στον Η/Υ σας το πρόγραμμα Avaya audio player, το οποίο επισυνάπτεται κάτω από τα εγχειρίδια της υπηρεσίας.

Σημειώνεται ότι οριστική διαγραφή του μηνύματος γίνεται μόνο από την τηλεφωνική σας συσκευή. 

Μήνυμα σε συνδρομητή που λείπει

Αν ο καλούμενος απουσιάζει ή είναι απασχολημένος συνδέεστε αυτόματα με τον προσωπικό του τηλεφωνητή (εφόσον έχει προγραμματισμένο), στον οποίο αφήνετε το μήνυμά σας αμέσως μετά τον χαιρετισμό και τον χαρακτηριστικό ήχο.

Εγγραφή ονόματος
  • Πατήστε 5. Εισέρχεστε στη διαδικασία "Αλλαγή Κωδικού & Ονόματος - Διαχείριση Λιστών".
  • Πατήστε 5. Μετά το χαρακτηριστικό ήχο ηχογραφείστε το όνομά σας και πατήστε #.
  • Πατήστε # για να σώσετε την εγγραφή του ονόματος ή 1 για να το διορθώσετε.

Κάθε φορά που αφήνετε μήνυμα σε κάποιον από το εσωτερικό σας, ο παραλήπτης ξέρει ότι προέρχεται από εσάς, γιατί η αναγγελία του ονόματος προηγείται αυτόματα του μηνύματος.

Προγραμματισμός προσωπικού κωδικού
  • Πατήστε 5. Εισέρχεστε στη "Αλλαγή Κωδικού & Ονόματος - Διαχείριση Λιστών".
  • Πατήστε 4.
  • Δώστε το νέο κωδικό (4 έως 8 ψηφία) και πατήστε #. Ξαναδώσετε το νέο κωδικό και πατήστε #
Χαιρετισμοί


Το σύστημα του ταχυδρομείου φωνής παρέχει τη δυνατότητα εγγραφής χαιρετισμών που ακούει ο καλών σε περίπτωση που ο καλούμενος απουσιάζει ή είναι απασχολημένος. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα να ακούγονται διαφορετικοί χαιρετισμοί στις δύο παραπάνω περιπτώσεις, όπως επίσης σε εξωτερικές και εσωτερικές κλήσεις. Ακόμη, μπορεί να καθορισθεί αν θα ακούγεται χαιρετισμός σε εκτός ωραρίου κλήσεις.

Διαχωρισμός χαιρετισμών

Πριν ηχογραφήσετε τον χαιρετισμό σας, πρέπει να καθορίσετε πότε θα ακούγεται.

  • Πατήστε 3. Εισέρχεστε στη διαδικασία "Προγραμματισμός & Εγγραφή Χαιρετισμών".
  • Πατήστε 4. Επιλέξτε μεταξύ των παρακάτω:
     - Για να ακούγεται διαφορετικός χαιρετισμός σε εξωτερικές και εσωτερικές κλήσεις πατήστε 1.
     - Για να ακούγεται διαφορετικός χαιρετισμός όταν ο καλούμενος είναι απασχολημένος ή δεν απαντά πατήστε 2.
     - Για να ακούγεται χαιρετισμός και σε εκτός ωραρίου κλήσεις πατήστε 3.
     - Για να μην ακούγεται χαιρετισμός σε εκτός ωραρίου κλήσεις πατήστε 4.
     - Για να ακούγεται ο ίδιος  χαιρετισμός σε όλες τις κλήσεις πατήστε 5.

 

Εγγραφή χαιρετισμών

  • Πατήστε 3. Εισέρχεστε στη διαδικασία "Προγραμματισμός & Εγγραφή Χαιρετισμών" (παραλείπετε το βήμα αυτό αν βρίσκεστε ήδη στη διαδικασία αυτή).
  • Πατήστε 1.
  • Πατήστε τον αριθμό του χαιρετισμού (1-9).
  • Ηχογραφήστε τον χαιρετισμό μετά τον χαρακτηριστικό ήχο και πατήστε #.
  • Μπορείτε να ηχογραφήσετε μέχρι 9 χαιρετισμούς. Αν θέλετε να ξανακούσετε ή να διορθώσετε κάποιον από αυτούς: Πατήστε 0.
  • Δώστε τον αριθμό του χαιρετισμού και επιλέξτε ένα από τα παρακάτω:
     - Για να ξανακούσετε τον χαιρετισμό πατήστε 0.
     - Για να ξαναγράψετε το χαιρετισμό πατήστε 1.
     - Για να διαγράψετε το χαιρετισμό πατήστε *3.

 

Ενεργοποίηση χαιρετισμών

Αφού κάνετε το διαχωρισμό και την ηχογράφηση των χαιρετισμών, πρέπει να ενεργοποιήσετε τους χαιρετισμούς που θέλετε να ακούγονται σε κάθε περίπτωση.

  • Πατήστε 3. Εισέρχεστε στη διαδικασία "Προγραμματισμός & Εγγραφή Χαιρετισμών" (παραλείπετε το βήμα αυτό αν βρίσκεστε ήδη στη διαδικασία αυτή).
  • Πατήστε 3.
  • Δώστε τον αριθμό του χαιρετισμού (0-9). Ο "0" είναι ο χαιρετισμός του συστήματος.
  • Ακολουθήστε τις οδηγίες και επιλέξτε την ομάδα κλήσεων που θέλετε.
 
Με εικόνες