Συνήθη προβλήματα στην αποστολή email

Άγνωστος παραλήπτης- User unknown

Όταν σας επιστραφεί το μήνυμά σας με θέμα (Subject):

Subject: Returned mail: see transcript for details​

και το συνοδευτικό κείμενο, π.χ.: 

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
nikos@auth.gr

(reason: 550 5.1.1 ...    ​User unknown )

είναι βέβαιο ότι η διεύθυνση του παραλήπτη που ορίσατε κατά την αποστολή δεν υπάρχει. Πιθανές αιτίες είναι είτε η λήξη του λογαριασμού του παραλήπτη στον mail server που τον εξυπηρετεί, είτε λάθος στην πληκτρολόγηση της διεύθυνσής του. Επιβεβαιώστε το λάθος διαβάζοντας προσεκτικά την απάντηση του mail server, ή αναζητήστε την τρέχουσα διεύθυνσή του στις υπηρεσίες καταλόγου του mail server του. Αν πρόκειται για χρήστη του ΑΠΘ, αναζητήστε την διεύθυνσή του στη σελίδα: http://www.auth.gr/search/ldap/

No space left on device

Όταν σας επιστραφεί το μήνυμά σας με θέμα (Subject):

Subject: Returned mail: see transcript for details

και το συνοδευτικό κείμενο, π.χ.:

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
nikos@auth.gr
(reason: 452 Out of disk space for temp file: No space left on device)

είναι βέβαιο ότι η διεύθυνση του παραλήπτη που ορίσατε κατά την αποστολή, δεν μπορεί να δεχθεί μηνύματα λόγω προβλήματος στον εξυπηρετητή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (γεμάτος χώρος μηνυμάτων). Θα πρέπει να ξαναστείλετε το μήνυμά σας αργότερα, αφότου αποκατασταθεί η φυσιολογική λειτουργία του εξυπηρετητή.

Προσωρινή ημερομηνία παράδοσης - Deferred

Όταν σας επιστραφεί το μήνυμά σας με θέμα (Subject):

Subject: Warning: could not send message for past 4 hours

και το συνοδευτικό κείμενο, π.χ.:

----- Transcript of session follows -----
"Nikos" "Nikos"... Deferred: Connection refused by thales.math.auth.gr.
 Warning: message still undelivered after 4 hours
 Will keep trying until message is 5 days old

η παράδοση του μηνύματός σας απέτυχε προσωρινά για τον λόγο που αναγράφεται από τον mail server του παραλήπτη (π.χ. connection refused) και η προσπάθεια παράδοσης θα συνεχιστεί (π.χ. until message is 5 days old).

Έλεγχος Λογαριασμού

Σε περίπτωση που έχετε δημιουργήσει το λογαριασμό σας αλλά δεν μπορείτε να στείλετε ούτε να λάβετε μηνύματα, τότε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα http://webmail.auth.gr

  • Αν δεν μπορείτε να συνδεθείτε σε αυτή την ιστοσελίδα, ίσως έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας/password ή έχει λήξει ο λογαριασμός σας. Επισκεφτείτε τη σελίδα http://accounts.auth.gr/ για να ελέγξετε την κατάσταση του λογαριασμού σας.
  • Αν συνδεθείτε όμως, καλέστε στο 2310999400 ή στείλτε mail στο support@auth.gr αναφέροντας το πρόβλημα που εμφανίζεται στο Outlook Express.
 
Με εικόνες