Σύστημα αδειών και παρουσίας προσωπικού

Υπηρεσία διαχείρισης θεμάτων προσωπικού
Κατηγορία 
Αφορά 

Το ηλεκτρονικό σύστημα απλοποιεί τις διαδικασίες και τη διαχείριση θεμάτων του προσωπικού. Τα μέλη του προσωπικού του ΑΠΘ μπορούν να:

  • αιτηθούν τις προβλεπόμενες άδειες ηλεκτρονικά, χωρίς έντυπο αίτημα στο Πρωτόκολλο
  • επιβεβαιώσουν την έγκρισή τους από τον Προϊστάμενο της Μονάδας τους
  • παρακολουθήσουν το υπόλοιπο αδειών τους στη διάρκεια του έτους
  • δηλώνουν καθημερινά την παρουσία τους στην υπηρεσία
  • επιβεβαιώνουν τα στοιχεία της καρτέλας τους, όπως τα συντηρεί η Διεύθυνση Προσωπικού

Αντίστοιχα οι προϊστάμενοι, εκτός από τη διαχείριση των προσωπικών τους αδειών και παρουσιών, μπορούν να επιβλέπουν και να εγκρίνουν:

  • τα αιτήματα αδειών και
  • την καταγραφή παρουσιών των υφισταμένων τους.

Το σύστημα ενημερώνεται δυναμικά από την Πανεπιστημιακή Υπηρεσία Καταλόγου (ΠΥΚΑ) για τις αλλαγές σε μέλη και προϊσταμένους των Μονάδων του ΑΠΘ, όπως τις συντηρεί η Διεύθυνση Προσωπικού.

Προϋποθέσεις

Η είσοδος επιτρέπεται στο μόνιμο προσωπικό του ΑΠΘ.

Η υπηρεσία αφορά τις εξής ιδιότητες του προσωπικού:

  • Διοικητικό προσωπικό, Αποσπασμένοι στο ΑΠΘ: αιτήσεις αδειών και δηλώσεις παρουσίας
  • ΕΔΙΠ, ΕΕΠ, ΕΤΕΠ, Επιστημονικοί Συνεργάτες, Δάσκαλοι Γλώσσας: αιτήσεις αδειών
  • Μέλη ΔΕΠ Πρόεδροι Τμημάτων και επιβλέποντες Μονάδων: έγκριση και επίβλεψη αδειών και παρουσίας υφισταμένων
Οδηγίες

Οι οδηγοί χρήσης είναι διαθέσιμοι εντός του συστήματος, μετά από είσοδο με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας: