Πλαίσιο Λειτουργίας της Εξ Αποστάσεως Υποστήριξης - Αποποίηση Ευθυνών

Κατά την υλοποίηση συνεδρίας εξ αποστάσεως υποστήριξης (Remote Desktop Support) με τεχνικό του ΚΗΔ ΑΠΘ (συνήθως μέσω Teamviewer) ο χρήστης αναλαμβάνει ανεπιφύλακτα την ευθύνη για πιθανές αλλαγές στην επιφάνεια εργασίας ή/και τις ρυθμίσεις του υπολογιστή του ή/και την σύνδεσή του υπολογιστή του στο δίκτυο.

Το ΚΗΔ δεν φέρει καμία ευθύνη για τη σύνδεση, την  προβολή αρχείων της επιφάνειας εργασίας του Η/Υ, τη λειτουργία της εφαρμογής για την εξ αποστάσεως υποστήριξη και την απόδοση του συστήματος. Ο χρήστης μπορεί να τερματίσει τη σύνδεση οποτεδήποτε θελήσει.
Για την ασφάλεια των αρχείων σας και την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, το ΚΗΔ συστήνει:

  • να κλείσετε όλες τις εφαρμογές (προγράμματα) που χρησιμοποιείτε και οι οποίες προβάλλουν προσωπικό ή απόρρητο περιεχόμενο, πριν ξεκινήσει η συνεδρία,
  • να παραμείνετε στον υπολογιστή σας καθ’ όλη την διάρκεια της συνεδρίας και σε τηλεφωνική σύνδεση με τον τεχνικό του ΚΗΔ, ώστε να έχετε άμεση εποπτεία των ενεργειών και των κινήσεών του.

Τα δεδομένα και τα αρχεία σας είναι πολύ σημαντικά και θα πρέπει να αποθηκεύετε εφεδρικά αντίγραφα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σε ψηφιακό μέσο εκτός του προσωπικού σας υπολογιστή.

Το ΚΗΔ δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια αρχείων, η οποία θα συμβεί κατά τη διάρκεια ή μετά τη λήξη της συνεδρίας.
Το ΚΗΔ διαρκώς βελτιώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες στους χρήστες του ΑΠΘ. Δεν μπορεί όμως να εγγυηθεί ότι θα επιλύσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, ούτε ότι η διαδικασία της εξ αποστάσεως υποστήριξης δεν θα προκαλέσει επιπλέον προβλήματα, των οποίων η επίλυση θα απαιτεί να καλέσετε εκ νέου την τηλεφωνική υποστήριξη του ΚΗΔ ή να προσέλθετε στα γραφεία της Εξυπηρέτησης Χρηστών του ΚΗΔ (εφόσον πρόκειται για φορητό Η/Υ).