Οδηγίες για άμεσα γραπτά μηνύματα και διαθεσιμότητα

Για να συνδεθείτε στην υπηρεσία, θα πρέπει να εγκαταστήσετε το λογισμικό Cisco Jabber από το σύνδεσμο εγκατάστασης που σας έχει αποσταλεί μετά την εξυπηρέτηση της ηλεκτρονικής αίτησης που υποβάλατε για ενεργοποίηση.

Είσοδος στην υπηρεσία

Κατά την έναρξη της εφαρμογής, θα πρέπει να εισάγετε το πλήρες email σας και στη συνέχεια το όνομα χρήστη και τον κωδικό του ιδρυματικού σας λογαριασμού.

Μετά την επιτυχή είσοδο, θα εμφανιστεί, στο πάνω μέρος της οθόνης σας, το εικονίδιο της υπηρεσίας και για να εμφανιστεί το πλήρες παράθυρο, θα πρέπει να κάνετε κλικ στο εικονίδιο δεξιά.

Στην πλήρη οθόνη της υπηρεσίας θα εμφανίζεται το όνομά σας στο πάνω μέρος, με την ένδειξη Διαθέσιμος.

Προσθήκη επαφών

Για να προσθέσετε επαφές στην εφαρμογή, συμπληρώνετε στο πεδίο αναζήτησης με λατινικούς χαρακτήρες, το Ονοματεπώνυμο ή το username του χρήστη και επιλέγετε "+". Την πρώτη φορά που θα θελήσετε να προσθέσετε μία επαφή, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε μία ομάδα και να προσθέσετε στη συγκεκριμένη ομάδα την επαφή σας.

Μετά την προσθήκη της κάθε επαφής, δίπλα από το Ονοματεπώνυμο του χρήστη, μπορείτε να καταλάβετε την κατάστασή του από το χρώμα της κουκίδας, δηλαδή αν είναι συνδεδεμένος στην εφαρμογή ή όχι, αν μιλάει στο τηλέφωνο, αν δεν βρίσκεται στον υπολογιστή του ή αν είναι απασχολημένος και δε θέλει να τον ενοχλήσουν.

Πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων

Για να πραγματοποιήσετε τηλεφωνικές κλήσεις μέσω της εφαρμογή Cisco Jabber θα πρέπει να αναζητήσετε τον χρήστη για τον οποίο ενδιαφέρεστε στο πεδίο αναζήτησης είτε να συμπληρώσετε το τηλεφωνικό του αριθμό (όπως ακριβώς θα τον καλούσατε από το τηλέφωνό σας) και να επιλέξετε το εικονίδιο Κλήση.

Εναλλακτικά, εάν έχετε προσθέσει τον χρήστη στις επαφές σας, μπορείτε να επιλέξετε το εικονίδιο "Κλήση", που εμφανίζεται στα δεξιά του ονόματος του χρήστη, όταν μετακινήσετε το ποντίκι σας πάνω από το όνομά του.

Σε κάθε περίπτωση η κλήση θα πραγματοποιηθεί από το IP τηλέφωνό σας (και όχι από τον υπολογιστή σας).

Σημείωση: Η λειτουργικότητα αυτή δεν υποστηρίζεται για τις IP τηλεφωνικές συσκευές Cisco 3905.

 

Πραγματοποίηση γραπτής συνομιλίας με μηνύματα (instant messaging ή chat)

Για να ανταλλάσσετε γραπτά μηνύματα με άλλους χρήστες του ΑΠΘ που διαθέτουν IP τηλεφωνική συσκευή και την εφαρμογή Cisco Jabber επιλέξτε το εικονίδιο Συνομιλία που εμφανίζεται στα δεξιά του ονόματος του χρήστη κατά την αναζήτηση.

 

 
Με εικόνες